هتل های 3 ستاره دبی
نوشته شده توسط : niknam

هتل سیتی استار دبی

 

این هتل 3 ستاره با یک پیاده روی کوتاه به دور از ایستگاه مترو صلاح الدین ، مراکز خرید و تجاری منطقه دبی هتل سیتی استار دبی ارائه می دهد.از هتل تا فرودگاه فقط 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل زیبا از تاریخ 22 سپتامبر 2007 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

 

امکانات هتل سیتی استار دبی

اتاق ها و سوئیت راحت و مبله همراه با گزینه های سرگرمی های شب بین المللی است. هر اتاق در هتل سیتی استار به زیبایی طراحی شده و تزئین شده و اتاق های استاندارد ارائه می دهد.اتاق همچنین قابلیت امکانات حمام مدرن و سیستم قفل الکترونیکی دارند.این هتل در مکانی مناسب برای بازدید از جاذبه های گردشگری دبی است.از دیگر امکانات این هتل می توان به 4 بار، باشگاه، رستوران ها و کافه پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور،  گاوصندوق و... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل کامفورت این دبی

 

هتل کامفورت 3 ستاره در خیابان الرقه در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل در نزدیکی مرکز خرید، ایستگاه مترو و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای اتاق های 1،2،3 تخته استاندارد می باشد و در تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال،مینی بار و ... در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهند.در رستوران هتل کامفورت انواع غذاهای سنتی، هندی و بین المللی به گردشگران تور دبی ارائه می دهند.

 

 

امکانات هتل کامفورت این دبی

رستوران، ایتخر سرگوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، بیلیارد، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، لاندری، مرکز تجاری، اتاقهای پاک و بدون سیگار و...

 

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر ازتور دبی   با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل بلوبی بلک استون دبی

 

این هتل 3 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد. از هتل  5 دقیقه تا ایستگاه مترو الرقه پیاده روی دارد. هتل بلوبی در مرکز تجاری دبی واقع شده است.از هتل تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر و 5 کیلومتر فاصله دارد.این هتل از 15 اکتبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات اتاق ها

 

هتل بلوبی بلک 182 اتاق( استاندارد، سوپریور،سوئیت جونیور، سوئیت اگزکیوتیو) که در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و مینی بار در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.چیدمان اتاق ها مدرن و شیک است و مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش می کنند.

 

امکانات هتل بلوبی بلک استون دبی

مرکز تناسب، ذخیره سازی به چمدان، رستوران اصلی، استخر روباز، سالن اسپا و تندرستی و...

 

 

 

 

 

 

 

هتل صدف دبی

 

هتل صدف دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل 3 ستاره نزدیک بازار مرشید ، گلد سوک معروف ، مرکز خرید الغریر ، خیابان الریگا ، فروشگاهها و رستورانها قرار دارد و فاصله کوتاهی تا مترو یونیون دارد.هتل صدف از 50 اتاق تشکیل شده است.میهمانانتور دبی که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند هتل صدف دبی گزینه مناسبی است.

 

 امکانات هتل صدف دبی:  رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان و … در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

 

 

آدرس: Deira Fish Market – 2nd St – Dubai – United Arab Emirates

جهت رزرو و ارزانترین قیمت ها بیشتر از تور دبیبا شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

هتل گلدن اسکوار دبی

 

هتل گلدن اسکوار دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل 3 ستاره فاصله کوتاهی الی سوق طلا و نهر دبی دارد و تا فرودگاه بین المللی دبی و ساحل جمیرا 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل گلدن اسکوار از 155 اتاق تشکیل شده است که واحدهای آن بصورت استودیو و آپارتمان های یک خوابه است. این هتل حائز خدماتی همچون تهویه مطبوع، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه،سونا، صرافی، اتاق جلسه ، کرایه اتومبیل و ترانسفر را در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. مسافران تور دبی که به دنبال هتل ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است.

 

 

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 

 تور دبی از مشهد





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: